Next solution

Nedbring ventetiden og få et bedre kundeflow
Fordelene står i kø med NEXT Solution, som er et fleksibelt kø-, nummer- og mødesystem. Og det lønner det sig fra dag ét. Resultatet er en mere smidig betjening, et mere effektivt kundeflow – ja kort sagt en bedre kundeoplevelse. Det sparer tid og penge i administrationen og giver medarbejderne muligheden for at bruge deres ressourcer der, hvor der er allermest brug for dem.

Skræddersyet løsning
NEXT Solution er meget mere end blot struktureret ventetid. Løsningen giver mulighed for en brugervenlig og enkel selvvisitering, møderegistrering og tilpasset information hos borgerservicecentre, jobcentre, uddannelsesinstitutioner, klinikker, sundhedshuse, butikker m.fl. Brugerfladen kan nemt og enkelt redigeres og løbende opgraderes eller skræddersyes efter behov, f.eks. ved at tilføje nye moduler eller features.

Syddansk universitet

Klar kommunikation fra start til slut
På Syddansk Universitet (SDU) i Odense har NEXT Solution givet en bedre allokering af ressourcer og en mere struktureret håndtering af de mange forskellige typer henvendelser.

I ’Studenterservice’ sikrer NEXT Solution, at personlige henvendelser og møder opleves som effektive og tidsbesparende. Samtidigt får medarbejderne et indblik i ventetider og betjeninger, der medfører en bedre udnyttelse af interne ressourcer.

Randers Kommune

Slut med unødig ventetid

I Randers sparer NEXT Solution borgerne for unødig ventetid ved at advisere og guide borgere i et forløb. Konkret handler det bl.a. om, at kunden har medbragt relevant dokumentation før sagsbehandling. Det medfører en mere positiv oplevelse af borgerservice.

Kø- og nummersystemet har øget selvbetjeningsfrekvensen, nedbragt ventetiden samt sikret optimale forhold for behandling af borgere med fuld diskretion.

Køge Kommune

Klar besked med digitale selvbetjeningsløsninger
I Køge Borgerservice & Jobcenter har man fokus på at digitalisere personlige henvendelser, øge kunde- og medarbejdertilfredsheden og effektivisere møderegistreringsprocessen.

NEXT Solution er derfor i flere omgange blevet opgraderet ved at tilføje moduler som ”Exchange”. Det automatiserer og forenkler mødebookingprocessen, og lader medarbejderne booke og registrere møder i deres velkendte fagsystemer.

Kontakt os

Kofoed & Co - Christian Meisner Kofoed - Direktør

Christian Meisner Kofoed

Direktør

Tlf: (+45) 25 38 77 76
E-mail: christian@kofoed.co

Kofoed & Co - Maja de Taeje - Salg og marketing

Maja De Taeje

Salg og marketing

Tlf: (+45) 26 18 36 21
E-mail: maja@kofoed.co

Kofoed & Co - Søren Hansen - Softwareudvikler

Søren Hansen

Softwareudvikler

Tlf: (+45) 28 14 31 25
E-mail: soren@kofoed.co