Vælg en side

En
billet-
automat &

fartplan
i lommen

digitale færgebilletter

En god købsoplevelse – hver gang
Uanset om kunderne er pendlere eller turister, er det vigtigt for kundernes loyalitet og køb, at det er nemt.

Mens nogle tager færgen dagligt, benytter andre mere sporadisk færgen som transportmiddel. Det stiller krav til en enkel og ukompliceret købsoplevelse, der tilgodeser alle passagertyper.

Den digitale færgebillet servicerer alle slags kunder og tilgodeser deres behov. 

Gør det komplekse enkelt og øg salget
Vi har indgående erfaringer med købsflow fra den kollektive trafik og kendte betalingsteknologier. Et intuitivt interface og en tydelig billetstruktur gør det let at finde og købe digitale færgebilletter.

Nye muligheder med digitale betalingsløsninger
Digitalisering af billetkøb og rejseinfo giver nye kontaktflader til kunderne, gør det nemmere at sælge billetter og øger selvbetjeningen.

Udfasning af kontantbetaling aflaster personalet fra billettering, og med en færgebilletapp kan passagerne selv checke ind via mobilen, når de ankommer til havnen.

Fordele ved digitale færgebilletter:

  • Et simpelt og overskueligt bestillingsflow. 
  • Øget salg og selvbetjening.
  • Mindre ressourcespild – en grønnere profil.

 

“Hvert minut afgår en færge fra en havn et sted i Danmark. I gennemsnit er der 56 passagerer med hver afgang. I alt er der 32,5 millioner passagerer med de danske færger, hvilket svarer til, at hver enkelt dansker tager færgen seks gange årligt.”

Færgerederiernes Årsberetning 2019

 

Kofoed & Co - Intelligent kommunikation - Jakob Egon Jespersen - Softwareudvikler

Vil du vide mere?

Vil du vide mere om digitale betalingsløsninger eller ønsker du en dialog om, hvordan vi kan digitalisere dine færgebilletter, så kontakt os gerne for en uforpligtende snak.

Kofoed & Co - Christian Meisner Kofoed - Direktør

Christian Meisner Kofoed

Direktør

Tlf: (+45) 25 38 77 76
E-mail: christian@kofoed.co