Vælg en side

En
billet-
automat &

fartplan
i lommen

digitale færgebilletter

Giv kunderne en ukompliceret købsoplevelse
Mens nogle tager færgen dagligt, er turister og gæster en passagertype, som mere sporadisk benytter færgen som transportmiddel. Det stiller krav til en enkel og ukompliceret købsoplevelse, der tilgodeser novicen og turisten såvel som den erfarne pendler.

Gør det komplekse simpelt og øg salget
Ved at benytte velkendte betalingsteknologier, samt et købsflow der allerede er kendt fra den kollektive trafik, sikres passagerer en ukompliceret købsoplevelse. En tydelig billetstruktur og et intuitivt brugerinterface betyder, at såvel førstegangskøbere som pendlere hurtigt finder og køber den rette billet.

Tilbyd kunderne:

Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Enkel og tydelig billetstruktur.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Overblik over afgange.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Kort leveringstid.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Besked om ændringer i driften.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Betaling direkte i appen med betalingskort eller MobilePay.

Nye muligheder med digitale betalingsløsninger
Digitalisering af billetkøb og rejseinfo giver nye kontaktflader til kunderne, øger selvbetjeningen og gør det nemmere at sælge billetter.

Udfasning af kontantbetaling aflaster personalet fra billetering, og med en færgebilletapp kan passagerne selv checke ind via mobilen, når de ankommer til havnen.

Fordele ved digitalisering af færgebilletter:

Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Øget salg og selvbetjening.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Bedre kundeservice og allokering af ressourcer.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Mindre ressourcespild – en grønnere profil.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Mulighed for specialbilletter.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Et digitalt udstillingsvindue for billetsortimentet.

“Hvert minut afgår en færge fra en havn et sted i Danmark. I gennemsnit er der 56 passagerer med hver afgang. I alt er der 32,5 millioner passagerer med de danske færger, hvilket svarer til, at hver enkelt dansker tager færgen seks gange årligt.”

Færgerederiernes Årsberetning 2019

 

Kofoed & Co - Intelligent kommunikation - Jakob Egon Jespersen - Softwareudvikler

Vil du vide mere?

Vil du vide mere om digitale betalingsløsninger eller ønsker du en dialog om, hvordan vi kan digitalisere dine færgebilletter, så kontakt os gerne for en uforpligtende snak.

Kofoed & Co - Christian Meisner Kofoed - Direktør

Christian Meisner Kofoed

Direktør

Tlf: (+45) 25 38 77 76
E-mail: christian@kofoed.co