Vælg en side

innovative & driftsikre mobile billetter
siden 2008

Midttrafik logo

digitale busbilletter

Gør det komplekse simpelt og øg salget
Med brugervenligheden i højsædet, er det digitale udstillingsvindue og det intuitive interface i billetappen med til at øge salget af digitale busbilletter. En tydelig billetstruktur præsenterer produktsortimentet på en enkel og overskuelig måde, gør det nemmere at være kunde og gør købsprocessen hurtigere.

Resultatet kan ses og mærkes på bundlinjen i form af et øget salg og selvbetjening, reducerede omkostninger samt en grønnere profil. 

Fordele ved digitalisering af busbilletter:

Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Reducerede tryk-, distribuering- og salgsudgifter.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Mindre ressourcespild – en grønnere profil.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Bedre kundeservice og allokering af ressourcer.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Mulighed for event- og specialbilletter.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Øget salg – et digitalt udstillingsvindue for produktsortimentet. 

En win-win situation for dine kunder
Der er mange gode grunde til, at digitale busbilletter for alvor har vundet indpas i den kollektive trafik og er blevet den foretrukne betalingsløsning hos landets buspassagerer. Ved at digitalisere services og billettering gøres købsoplevelsen mere brugervenlig. Slut med mønter i lommen og krøllede klippekort, for med mobiltelefonen i lommen bliver billetten aldrig væk. 

Det effektive alternativ til den traditionelle papirbillet udgør et nemt, bekvemt og sikkert betalingsmiddel, som lader dine kunder springe billetkøen over og drage fordel af:

Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Markant kortere leveringstid.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Bedre kundeservice.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244 Betaling direkte i appen med betalingskort eller MobilePay.
Check Box With Check on WhatsApp 2.19.244  Enkelt og overskueligt billetsortiment.

 

 

“Har man valgt at arbejde med kollektiv trafik, har man også valgt at bevæge sig. Kundernes ønsker og krav ændrer sig hele tiden. Bedst som man tror, man er i mål, opstår der nye muligheder, eller kunderne ønsker noget andet.”

Strategiplan, Midttrafik

Kofoed & Co - Digitale busbilletter - Mobilbilletter & digitale klippekort

Vil du vide mere?

Vil du vide mere om digitale betalingsløsninger eller ønsker du en dialog om, hvordan vi kan sætte strøm til dine manuelle processer,
så kontakt os gerne for en uforpligtende snak.

Kofoed & Co - Christian Meisner Kofoed - Direktør

Christian Meisner Kofoed

Direktør

Tlf: (+45) 25 38 77 76
E-mail: christian@kofoed.co